Onze partners

TrPV heeft de (buiten-lokale) marketing van haar deelnemers uitbesteedt aan Limburg Marketing, een Destinatie Marketing Organisatie (DMO) voor partners uit de regio Noord- en Midden-Limburg. Limburg Marketing is oorspronkelijk ontstaan vanuit VVV Midden-Limburg, maar is tegenwoordig verantwoordelijk voor de marketing en promotie in binnen- en buitenland op het gebied van recreatie en toerisme voor negen Noord- en Midden-Limburgse gemeentes en drie Duitse gemeentes. Naast de regio promoten zij ook de toeristische ondernemers uit deze gemeentes.

Limburg Marketing is daarnaast licentiehouder van VVV Nederland en verantwoordelijk voor de regionale distributie van artikelen in het VVV-assortiment.


Routebureau Noord- en Midden-Limburg is o.a. verantwoordelijk voor beheer van het fietsknooppuntennetwerk in Noord- en Midden-Limburg en een groot gedeelte van het wandelknooppuntennetwerk. In Venray heeft TrPV het wandelknooppuntennetwerk in eigen beheer, maar wordt er wel samengewerkt met het routebureau.


TrPV is partner van Venray Bloeit op het gebied van toerisme en recreatie. Venray Bloeit is een samenwerkingsplatform waarin diverse organisaties, bedrijven, instellingen en inwoners van Venray samenwerken en gezamenlijk de marketing en promotie van Venray organiseren. Venray Bloeit promoot Venray dus in de breedste zin van het woord. Daar waar het toerisme en recreatie betreft, is TrPV de verantwoordelijke partner.